بیچاره دخترا.... .......
 
ضد......دختر ها
دختر های بیکار
 
 

 

بیچاره دخترا اگه خوشگل باشن می گن عجب جیگریه!

اگه زشت باشن می گن کی اینو می گیره!

اگه لاغر باشن می گن چه مردنیه!

اگه مودبانه حرف بزنن می گن چه لفظ قلم حرف می زنه! اگه رک و راست باشن می گن چه بی حیاست!

اگه یه خورده فکر کنن می گن چقدر ناز می کنه! اگه سری جواب بدن می گن منتظر بود!

اگه تند راه برن می گن داره می ره سر قرار!

اگه اروم راه برن می گن اومده بیرون دور بزنه ول بگرده!

اگه با تلفن کارتی حرف بزنن می گن با دوست پسرشه! اگه خواستگارو رد کنه می گن یکی رو زیر سر داره!

اگه حرف شوهرو پیش بکشه می گن سر و گوشش می جنبه !

اگه به خودش برسه می گن دلش شوهر می خواد می خواد جلب توجه کنه !

اگه............

 خب   چکار   کنه   بمیره   خوبه  ؟



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت0:56---21 شهريور 1391
آفرین!!

این پستت واقادرست بود!!

آقای ضددختریه پستم حرف دل دختراروگذاشتی!!!

خوشحال میشم بیای تووبم

وبت خیلی باحاله...

بااینکه دخترم..
پاسخ:فدات بشم محدثه جون نمردیم یکی از دختر ها نظر داد گفت با این که من دختر هستم وب تو با حال هستش بازم دم تو گرم وب قشنگی داری گلم فدات بازم به ما سربزنید


شهاب
ساعت15:07---13 شهريور 1391
سلام وبت خوبه اما خیلی از زنا و دخترا دفا میکنی مگه ماها خودمون کم مشکل داریم؟ والا ب خدا اس بازی زیاد کنیم میگن با کیه؟دوست جدید پیدا کردی جلوی مدرسه دخترونه؟برامون زن انتخاب میکنن مادرامون همونطور ک اونا دوس دارن اگه بگی بذار خودم یکیو انتخاب کنم میگن راستشو بگو کیو دوس داری؟ میخوایم بگیم فلانی رو شرم و حیا نمیذاره اصلا رومون نمیشه تیپ بزنیم میگن میخواد بره سر قرار یا یکیو تور بزنه معمولی بریم بیرون میگن این دیگه کیه لباسای باباتو پوشیدی؟


پس همش نگو دخترا بیچارن منتظرم بیای جوابمو بدی
پاسخ: سلام شهاب جان من هیچ وقت در مورد پسر ها این طوری فکر نمی کنم گلم من این متن ها رو میزارم فقط و فقط دارم حقیقت رو میگم عزیز شاید از حرف من ناراحت بشی ولی باید بگم من کم تر کسی از پسر ها رو دیدم که این طوری راجب خودش نظر بده به نظر من و گروه ما فکر کنیم تو دو جنسه هستی که این طوری حرف میزنی امید وارم ناراحت نشده باشی خیلی خوشحال شدم بازم به ما سربزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, :: 12:4 :: توسط : علی مومن تبار

درباره وبلاگ
سلام به تمام پسر های گلم امید وارم که هر چند وقتی که تو وبلاگ یا سایت من هستید لذت کافی رو ببرین همه شما رو دوست دارم به غیر از دختر ها حالا ناراحت نشین شوخی کردم شما رو هم دوست دارم فدایی نگاه همه شما دوستان عزیزم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ضد......دختر ها و آدرس ali.111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر مدیر سایت ضد............دختر ها






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1474
بازدید کل : 165486
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


کار از وبلاگ نویس جوان علی مومن تبار